Cila eshte procedura per organizimin e Happy Hour ne qytetin tuaj?
Takimet Happy Hour organizohen per cdo muaj (zakonisht fundjava e fundit e muajit), nga organizatoret perkates te secilit qytet, Illyrian Brains ndihmon me hapjen, ndjekjen dhe mbylljen e regjistrimeve per te gjitha qytetet nepermjet nje google form.
Se pari grupi i organizatoreve te qytetit bie dakort me njeri tjetrin per daten, vendin, tematiken e Happy Hour te muajit aktual nga fillimi i muajit. ( Sigurisht nese ka pyetje/kerkesa specifike mund te diskutohen me grupin ose IB).
Kur keni vendosur dicka, duhet plotesuar nga organizatoret per te gjitha qytetet informacioni fillimisht nese qyteti do te organizoje HH kete muaj apo jo dhe daten te nje dokument qe ju kerkojme (do te jete i njejti per cdo muaj), te cilin dikush nga ne e ndan me te gjithe qytetet dhe disa te dhena te tjera si adresa mund te plotesohet dhe ne ditet ne vijim. Ky dokument duhet te plotesohet deri ne daten 10 te muajit aktual.
Pas kesaj, nga IB behet postimi ne rrjete sociale dhe hapen regjistrimet, per qytetet te cilat kane event kete muaj rreth nje jave perpara eventit. Cdo pjesemarresi i shkon nje email konfirmimi kur regjistrohet. Nje event ne kalendar i shkon pjesmarresve te regjistruar 2-3 dite para takimit me informacion per vendin dhe oren, te dhena te cilat bazohen ne dokumentin qe keni plotesuar me siper.
IB ndjek regjistrimet per te gjitha qytetet dhe nese ka limite ne vendin qe keni rezervuar per te ftuarit, gjithashtu mund ta vendosni si info ne dokumentin “Tracking Happy Hours” qe te mbyllim regjistrimet ne google form kur ky limit arrihet.
Per qytetet e reja zakonisht kemi bere dhe nje postim shtese per heren e pare, per te vene ne dijeni personat qe jetojne aty se IB ka filluar edhe ne qytetin perkates.